Dag 7

19 juli 2017 - Bryce Canyon National Park, Verenigde Staten

Vandaag vertrokken naar bryce canyon in de staat Utah met 1 uur tijd verschil.toen we aan kwamen hebben we daar en buggy gehuurd en met een gids  een rond rit gemaakt door de bossen dit was gaaf!!.Daarna zijn we naar Bryce Canyon gegaan waar we in een Canyon naar beneden zijn gelopen ook dit was heel bijzonder het was een flink stuk naar beneden lopen maar ook weer omhoog pfff.

1. Janny bijl:
    20 juli 2017
    Een goedemorgen :zo prachtige foto,s zeg al die rotsen en hoogtes en dan weer heel diep .,wateen natuur zeg,dat kom je in ons platte nederland niet tegen,haha,dank je wel voor de foto,s en reisverslag,groetjes allemaal em een fijne dag!!
  2. Wil:
    20 juli 2017
    Dat was zeker wel heel bijzonder en een prachtig landschap nou geniet maar weer lekker verder gr van uit een regen westland
  3. Marina Schijf:
    20 juli 2017
    Wauw wauw wauw! Wat een prachtig uitzicht zeg!
  4. Herman Kloppenburg:
    20 juli 2017
    Zo hé dat is een stoere buggy voor vier personen, en goed aan de veiligheid gedacht daar. Zag daar in het winkelcentrum dat er ook gevangenis is, ha ha. En die zandbak is inderdaad erg laag, en stoere foto's erbij hoor!
  5. Eugene T, hart:
    20 juli 2017
    Dat is weer geweldig wat is het mooi daar ik wens jullie weer een mooie dag toe en jongens wat is dit toch genieten groetjes