Dag 15 montery

27 juli 2017 - Monterey, California, Verenigde Staten

Vandaag begonnen met de golden gate brug....helaas was deze in de mist...daarna naar het kustplaatsje montery.s'middags naar de haven van montery geweest.veel kwallen in het water ! Daarna lekker bij het zwembad gezeten.

1. Wil:
    28 juli 2017
    Dat is jammer en bij die kwallen moet je ook niet wezen ga dan maar lekker in het zwbad tot horens maar weer
  2. Herman Kloppenburg:
    28 juli 2017
    dat is wel een hele ander soort brug met hangtouwtjes, ook de mist is anders als bij ons, hier rij je onder de mist, bij ons staan de koeien in de mist. mooi resort hoor zit je op 1e verdieping? Die haven lijkt wel erg oud hoor, en met die stijvende nek foto, heeft Indy last van luizen??. nog een vraag, bleef die stoel staan, waar Indy van af duikt? hoop van wel anders is had ik het wel gelezen dat het mislukt was ;-(
  3. Janny bijl:
    28 juli 2017
    Nou ik geloof dat mijn reactie niet is aan gekomen,was zeker nog te vroeg haha ,maar oke doen we morgen weer,en ik had ook neer gezet dat het niet handig is om vanaf een stoel het zwembad in te duiken,ooo als die weg glijd,maar oke hier nu over half 5 s,middags en jullie beginnen aan de dag haha,maar veel plezier vandaag weer,doeiiiii
  4. Sam:
    28 juli 2017
    Het aftellen is begonnen zondag weer naar huis)) Veel geld lichter maar een bijzondere ervaring rijker wat een gave reis...Volgend jaar weer Porlezza ?? De jongens missen Indy en Mika ontzettend op de camping)) Veilige reis terug ♡♡ en tot snel
  5. Sam: