Dag 6

18 juli 2017 - Page, Arizona, Verenigde Staten

Vandaag om 9 uur vertrokken naar page .de weg er naar toe was weer 1 rechte streep van 80 mile ,lekker rustig weinig auto's .onder weg even gestopt bij een indianen restaurant .even een ontbijt op en weer verder naar page.de eerste bezienswaardigheid was de dam .zie foto's .het was daar wel erg warm dus zijn we na een tip van een man achter de balie naar een plekje gereden waar we in het meer lake Powell konden zwemmen ! Echt een hele mooie plek ! Daarna hebben we nog een drankje gedronken bij lake powell. En als afsluiter van de dag lekker uiteten.

1. Janny bijl:
    19 juli 2017
    Jee zeg ,goedemorgen, wat een hoogte die dam je krijgt hoogte vrees bij het zien ervan ,en schitterende omgeving weer en een prachtige zonsondergang geweldig weer!! Vandaag maar weer een heel fijne dag!!!
  2. Wil:
    19 juli 2017
    Het is inderdaad een hele mooie omgeving en gelukkig niet zo warm geniet er maar weer van gr pa en ma
  3. Marina Schijf:
    19 juli 2017
    Die met de zonsondergang is zo mooi! En of je nog aan Mitchell denkt
  4. Herman Kloppenburg:
    19 juli 2017
    leuke foto van Mika, voor de gesloten brug, en Indy staat volgens mij te kwijlen bij die geweren, mooie bedden voor die gastjes.
  5. Eugene T, hart:
    19 juli 2017
    Geweldig mooi daar en wat lijkt mika op mark haha ik dacht dat het mark was maar je moeder zei dat mika het was groetjes
  6. Sam:
    20 juli 2017
    Hi lieve vrienden!! Jullie komen afgetraind terug Super gave foto's. Veel plezier nog