Dag 11 yosemite park

23 juli 2017 - Yosemite National Park, California, Verenigde Staten

Vandaag een rustige start gehad.eerst even in de jacuzzi geweest .we zitten hier op 9000 feet....dat is ongeveer 2700 meter hoog.en dat merk je wel een beetje door de ijle lucht.het weer is hier aangenaam, ongeveer 27 graden.om 10 vertrokken richting ons volgende hotel.we gingen weer door de bergen.met hele mooie uitzichten !! Toen hebben we een half uurtje in de file gestaan voor de ingang van yosemite nationaal park.dit is een gigantisch park met watervallen , meren en hele grote rotsen graniet.we zijn af en toe gestopt om te kijken naar de mooie uitzichten.de rit duurde veel langer dan dat we dachten, er kwam maar geen eind aan de slingerende bosweg.om 4 uur kwamen we aan in het resort.dit is een grote casino / resort met verschillende restaurants en een mooi zwembad.

1. Janny bijl:
    24 juli 2017
    Goedemoergen weer geweldige foto,s en met je voetjes in de sneeuw in de zomer kleren wat apart zeg,maar een overweldigende natuur zeg ,we genieten mee,en weer een mooie dag vandaag,knuffel voor allemaal hihi
  2. Wil:
    24 juli 2017
    Mogge dat is weer een lange reis maar wel heel erg mooi geniet er maar weer van gr pa en ma
  3. Herman Kloppenburg:
    24 juli 2017
    Hai daar, vraag me af of de auto een automaat of een versnellingsbak heeft, dan moet je zeker veel schakelen? leuk die slippers in de sneeuw, gelukkig heeft je daar nog geen sneeuwschoenen nodig, (van die tennis dingen) ;-) En hebben de jongen de hengels vergeten ;-( In dat stomend beekje heb je zeker je flesjes water aangevuld, jammer dat het seizoen van de zalm nog niet is begonnen, had die lekker geweest op de BBQ !!
  4. Patricia:
    24 juli 2017
    Ziet er allemaal mooi uit ,gave foto's geniet ervan.
    Groetjes van ons
  5. Marina Schijf:
    24 juli 2017
    Ooohhhhhh wat een gafe foto's !!!! Geweldig hè die bergen. Wij mogen ook bijna. Heerlijk genieten dat luitjes. En waag een klein gokje :-)